Tuesday 10 May 2011

FUTURE :)

DBE3ep1DBE3ep2
Episode 1Episode 2
Transformasi indah dalam gaya moden kontempori menukar setiap sudut ruang tamu. Ruang diberi depth perception untuk memberi ilusi ruang yang luas.
Pengubahsuaian diteruskan di sebuah condominuim yang menantikan wajah baru di ruang sederhana ke gaya eksotik yang membawa tuan rumah ke ruang impian gaya timur tengah.
DBE3ep3DBE3ep4
Episode 3Episode 4
Sebuah bilik tidur yang kurang lengkap dari segi gaya, pencahayaan dan fungsi menerima pengubahsuaian percuma dari DBE.
Ruang tamu yang mempunyai kesilapan dalam dekorasi dengan penggunaan warna merah yang keterlaluan menerima total makeover untuk imej baru.
DBE3ep5DBE3ep6
Episode 5Episode 6
Ruang tamu yang penuh sesak dengan penggunaan warna yang kurang menarik menerima pengubahsuaian ke dimensi baru dari Deko Bersama Eric.
Ruang makan era 80an kediaman ini memerlukan wajah baru sebagai tempat makan dan berkumpul sebuah keluarga besar yang sering menjadi hos majlis makan untuk keluarga dan jiran.
DBE3ep7DBE3ep8
Episode 7Episode 8
Episod DBE kali ini melakukan transformasi di bahagian exterior kediaman. Sebuah laman yang mempunyai masalah permukaan bersimen dan sudah hilang fungsi sebagai penyeri bahagian exterior kediaman.
Sebuah flat yang basic tanpa keperluan ruang yang asas menerima pengubahsuaian percuma untuk transformasi lengkap membuktikan seburuk manapun DBE dapat membawa ‘designer touch’ ke ruang yang memerlukan transformasi.
DBE3ep9DBE3ep10
Episode 9Episode 10
Sebelum: Ruang tamu yang serba kekurangan dan bermasalah. Selepas: Transformasi indah yang memberi identiti baru untuk ruang.
Sebelum: Ruang tamu yang serba kekurangan dan bermasalah. Selepas: Transformasi indah yang memberi identiti baru untuk ruang.
DBE3ep11DBE3ep12
Episode 11Episode 12
Sebelum: Bilik tidur yang mengalami kesilapan dekorasi dari segi penggunaan warna untuk dinding memerlukan sentuhan DBE. Selepas: Dimensi baru bilik tidur yang serba lengkap dan bergaya.

Sebelum: dapur serba kekurangan dan mencabar yang memerlukan transformasi. Selepas: Dapur indah yang praktikal dan menawan menjelma dalam hanya 7 jam lengkap dan fully functional.

No comments:

Post a Comment

Followers